1 Haziran 2012 Cuma

Onaltıncı Bölümün Podcasti

30.Mayıs.2012



Download [mp3]

4 yorum:

  1. merhaba,
    programınıza pek sevindim ve severek dinliyorum. o yüzden de bu kayıttaki sorunlar nedeniyle hayal kırıklığına uğradım. :p acaba kayıtta mı sıkıntı yoksa uploadda mı? umarım uploaddadır ki belki yeniden yüklenirse rahatça dinlenebilir. :)
    çok teşekkürler. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. merhaba
    ben 15. bölüm için yazmak istemiştim. yanlışlıkla 16. bölüm altına olmuş. :/ kayıtta atlamaların olduğu 15. bölüm.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Serap,

    Yorumun ve degerli ilgin icin cok tesekkurler. Bahsettigin podcaste hemen bakip sana en kisa zamanda bilgi verecegiz.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    en son 16'yı da dinledim. aynı şey onda da oluyor maalesef. :)

    YanıtlaSil